Benjamin Fulford och David Wilcock 14 sep 2011 (svensk google översättning under) Del 1

BENJAMIN Fulford: Trettio år som ekonomijournalist

Hallå där. Detta är David Wilcock, och du lyssnar på en annan Divine Cosmos audioblog exklusiv intervju med Benjamin Fulford.

Fulford har arbetat för Forbes Magazine som redaktör för Asien-Stillahavsområdet. Folk har försökt att attackera hans trovärdighet på detta innan, men det är dokumenterat. Jag har kontrollerat referenser själv.

Han nämndes av Stephen Colbert i ett visa att diskutera den så kallade Illuminati.

Jag vill också säga att Fulford har kontakt med otroligt många olika källor. Han verkar att backa upp vilka dessa källor är - så mycket som överhuvudtaget är möjligt.

KÄRNKRAFT strejker mot underjordiska baser

Nyligen meddelade dessa källor honom att jordbävningar som inträffade i Colorado och Washington DC området, kring 22 augusti och 23, var i själva verket synes kärnkraft slag mot underjordiska militära anläggningar.

[Dessa underjordiska baser] har byggts av den amerikanska regeringen, skenbart sedan början av 1960-talet, på bekostnad av biljoner dollar av papperslösa skattebetalarnas pengar som går in i dessa "svarta projekt."

Anledningen till att jag kontaktade Benjamin Fulford är jag [första] Läs detta på hans blogg [och blev förvånad.]

Då började jag att ta kontakt med mina egna källor, som har byggts upp under att vara en offentlig person på Internet sedan 1999 - och vinna förtroende hos många människor i olika klassificeras program.

Jag var helt förvånad när jag började fråga runt och fick reda på att alla jag känner, med ett undantag som troligen inte var som behöver få kännedom därom, bekräftade att attacken skedde.

De föreställde sig aldrig det kunde hända

Nu igen. Jag ska vända den till Ben på bara en sekund. Ytterligare en inställning sak jag vill säga här är det.

Om du inte har förstått allvaret eller konsekvenserna av vad jag säger dig just nu, det är viktigt att [en sak] ut.

Dessa killar hade aldrig föreställt mig att dessa underjordiska anläggningar kunde ha blivit attackerade. Någonsin.

Så vad har hänt här är en omvälvande förändring i denna insider krig - som troligen är lika betydelsefull som den nuking i Hiroshima och Nagasaki under andra världskriget.

Och i själva verket kan det mycket väl vara arbetet i universum, i termer av karma, att de ansvariga för dessa attacker har nu haft det hända dem.

Code Red - som behöver få kännedom därom

Det finns onekligen betydelse att detta sker. Jag blev förvånad över djupet av detaljerna har jag kunnat få från mina egna källor om vad som hände.

Jag har fått höra att situationen nu anses Code Red. Men det är också undanhålls från de flesta av människorna i dessa [klassificeras] program. Det är som behöver få kännedom därom.

Även de källor jag är i kontakt med, alla utom en, inte ens har behovet av att få bas hög nog för att veta varför detta hände. Eller som var ansvarig för det!

Gruvdrift för INFORMATION

Så det enda vi vet är att de befogenheter som var, som jag vill kalla dem, har varit att sätta ut berättelser på internet om denna händelse.

Vad de egentligen gör är att de försöker att bryta för information. De vill ta reda på vem vet vad.

Och jag är förvånad över att mina egna källor saknar den kunskap som Benjamin Fulford har att sätta ut om vem som är ansvarig för detta ... och varför [det gjordes].

Upp till sextio tusen döda - och ingen insider är SÄKER

Min intelligens antyder är det möjligt att så många som 30.000 personer var i varje av dessa två underjordiska städer på tiden att [explosioner] gick. Så vi pratar om den potential på 60.000 dödsfall.

Vi är också talar om den potential som någon annan arbetar för dessa program, som är i en av dessa anläggningar, som antingen kan vara under jord eller möjligen off-världen, t.ex. i en rymdstation på månen eller någon annanstans ... är nu helt ensam och obevakad.

De kommer inte att vara skyddade. De är inte säkra. Och deras överordnade inte informera dem om vilken risk de är nu i genom att vara på dessa platser.

Uppgifterna kan korrigeras

Jag vill sätta rekord rak. Jag vill få mannen att prata med dig, allmänheten, och höra, stor, vad i helvete händer, som gjorde detta, varför de gör detta, och vilka är konsekvenserna.

Så Ben, det är min intro. Låt oss höra från dig nu. Jag är mycket intresserad av detta.

Bretton Woods-uppsättningen arrangera

BF: Det har varit en mycket esoteriska strid om kontrollen över dollarn tryckpressen för det globala finansiella systemet.

Det som hände var att i slutet av andra världskriget, vid Bretton Woods överensstämmer med 1944, var Storbritannien, Frankrike och USA ges rätt att kontrollera världens valutor.

De skulle ha en Marshallplan för att utveckla Afrika och Asien samt Europa.

De tog tillbaka sitt löfte, och istället började fejka ett "kallt krig" med Sovjetunionen - som var avsedda att stödja den militära industrin.

77 NON-ALIGNE D NATIONERNAS inrättar globala säkerhetskonton

Sedan gruppen alliansfria nationerna - 77 nationer - slagit samman sina tillgångar ... alla deras rikedomar, deras guld och andra värdesaker ... och ställa in vissa globala säkerheten konton.

De ville använda pengarna för att starta Marshall Planer för Asien och Afrika.

KENNEDY FÖRSÖKTE att avsluta FED - och det kalla kriget

President Kennedy gick med på att gå med på detta efter att han fick reda på att det fanns en grupp som försökte allvar få Sovjetunionen och USA att förinta varandra. Detta var Kubakrisen.

Den historiska överenskommelse kallas Hilton Green Memorial. Detta är tillgängligt för alla seriösa forskare i ekonomisk historia.

President Sukarno [Indonesiens] var de undertecknande för länderna. Han skulle ge Kennedy - de gav Kennedy 140.000 ton guld.

Kennedy passerade en lag som ger kongressen, inte Federal Reserve Board, för att skapa dollar [från dessa guld-stödda globala säkerheter konton ges till USA.]

Kennedy sade också, "Låt oss gå till månen, i stället för denna kalla kriget, för att stimulera industrin. Låt oss utveckla de fattiga länderna och låt oss utveckla utrymme istället för att ha denna falska kalla kriget. "

Kennedy blev mördad - och klockan sprang ut UNDER 1994

Kennedy satte ut en massa pengar, men han mördades. Som ni vet försvann det offentliga rummet programmet bara i 1970-talet då att finansiering sprang ut, och bara slutade helt. President Sukarno blev jagas från kontoret.

De internationella avtal som lämnat Storbritannien, Frankrike och USA som ansvarar för världens finansiella system gått ut 1994. Det är därför de avvecklas Sovjetunionen.

Efter 1994 fanns ingen överenskommelse allra högsta nivån i världens finansiella system om vem som skulle ansvara nästa. Det fanns en splittring i leden.

KINA och alliansfria NATIONERNAS SÖKES EKONOMISTYRNING

Den kinesiska och den alliansfria nationer pressa oligarkerna som hade varit igång saker sedan andra världskriget att lämna över kontrollen över dollarn tryckpressen - det finansiella systemet - men de var motvilliga.

Den internationella domstolen i Haag stämdes av den kinesiska över guldet att Federal Reserve Board ägare sålde dem.

FED skulle betalas in på SEPTEMBER 12, 2001

Federal Reserve Board ägare förlorat denna rättegång, och de blev tillsagda att lämna över guldet ... börjar den 12 september 2001.

Istället den 11 september 2001, som ni alla vet, de gav världen fingret och började denna enorma, falska, globala kriget mot terror. Det var en del av ett försök [att kontrollera planeten] av fascistiska grupper av andra världskriget.

De ville GLOBAL fascismen - och 90% färre personer

Nazisterna och deras fascistiska sympatisörer i USA och England och Italien, [samt] med en grupp som finns inom det militära, i kongressen och i Vatikanen, skulle inrätta en global fascistisk regering.

Samtidigt hade de denna tro att det var för många människor. Särskilt för många, enligt dem, sämre brun-typ människor.

De ville minska världens befolkning med 90 procent.

DW: Det här är dokumenterat?

BF: Ja, det är mycket väldokumenterad.

Jag var inbjuden att delta i den här gruppen genom Heizo Takanaka, som var den japanska finansministern i fem år. Jag har en bandinspelning av denna inbjudan att bevisa det.

De ville gömma jorden efter nuking PLANET

De planerade att gömma sig i dessa underjordiska baser efter att de iväg ett kärnvapenkrig.

Den ursprungliga planen var att starta ett kärnvapenkrig mellan Iran och Israel, och använda den som en ursäkt för att upprätta krigslagar i G7-länderna - och sedan förbereda sig för krig mot Kina.

RYSSLAND OCH KINA avskära dem

Denna plan sprack när Ryssland sparkade ut dem - och Putin åter hävdade självständighet Ryssland. Att ta bort deras kontroll - oljeindustrin - och gjorde att hela planen inte fungerar.

Den kinesiska slutade också köpa amerikanska statspapper för en stund att sätta press på denna grupp.

De erbjöd sig att PARTNER med Kina världsdiktatur

Så de bytte strategier. Istället försökte de att suga upp till Kina och erbjuda dem en värld diktatur ... i samarbete med denna grupp.

Det är därför i det offentliga du såg Obama besöker Kina under 2009 och erbjuder ett "G2". Det är hur du kan bekräfta detta.

DE ÄR bli avskuren - och kör på pengar

I vilket fall har denna grupp som utförde 9 / 11 attackerna varit under ökande tryck, och under isolering, på högsta nivå.

De är slut på pengar. De skärs av.

HUR den "felande" 2,3 biljoner dollar?

DW: Ben, strax innan 11 september glömde en massa människor om detta.Donald Rumsfeld går på nationell tv och säger att de "förlorat" 2,3 biljoner dollar från Pentagon under det föregående årtiondet.

Betyder det har något med detta att göra guld sak du talar om?

BF: Oh yeah.

FINANSIERING "Mord Incorporated"

Pengarna användes till att finansiera Blackwater - en privat armé som inte kontrolleras av Pentagon.

Pentagon ville inte låta sig styras av denna kabal. Så de försökte göra vad nazisterna gjorde under andra världskriget - att skapa en elit SS-kår som kunde mobba den vanliga militären.

Det var där som pengarna gick till, så långt mina källor är berörda.

DW: Wow.

BF: I vilket fall blev vi kontaktade av smugglare, knarksmugglare ...

DW: Kan du bara säga som "Vi" är, för en minut?

DEN VITA DRAGON samhället - många grupper samarbetar

BF: "Vi" är en grupp av oss som är engagerade i kampen för att störta denna kabal.

Det inkluderar medlemmar av CIA, Pentagon, de [intelligens] byråer och olika [andra grupper], inklusive asiatiska hemliga sällskap.

Vi använder namnet White Dragon. Det finns en annan grupp som kallar sig den vita hattar.

Vi har alla samma mål, vilket är att få denna vansinniga grupp människor slut.

VARFÖR Fulford?

DW: En del av den kritik jag har sett från folk på Internet är, "Om denna grupp är så stor och så stark att bekämpa denna kabal, varför är Benjamin Fulford den enda som pratar om det här?"

BF: Dessa människor gillar deras sekretess - och jag är en talesman.

När du går till Vita huset, det finns bara en röst som de ger till allmänheten. De föredrar att arbeta bakom kulisserna.

Du måste inse vi har att göra i en värld där de använder mordet som de flesta av oss använder mjukpapper.

DW: Visst.

Det är mycket farligt att stå emot kabalen

BF: Jag har haft ungefär sex mord försök själv. En av mina kollegor, en CIA-kille, var nyligen förgiftad med ricin av dessa killar.

En annan av våra medlemmar i Schweiz har vakter runt hans hus, och de bara sköt någon förra veckan i närheten av sitt hus som försökte döda honom.

Innan dess, fann de en Mafioso vid namn Vincenzo Mazzamaro som hade en pistol och en sofistikerad lås-picking enheten och försökte få in i hans ställe.

En annan av oss hade en konkret påse saknar honom med ett par inches förra veckan.

BF: Vi har att göra med några mycket farliga människor. Därför finns det ett behov av sekretess.

Fulford är tvåspråkig och uppmärksammade I ASIEN TACK till Forbes

DW: Jag har också spekulerats [. Av följande anledning till varför dessa asiatiska grupper anförtrott dig med detta ansvar]

Du är i Japan, och du är en "gaijin" - en utlänning, en vit person. Ni har bakgrunden av att vara en framstående redaktör för tidskriften Forbes.

Du är tvåspråkiga, talar du flytande japanska. Det finns flera videoklipp som du har släppt nu som visar att.

Detta kan ha varit en del av det som gav dig denna plattform för att ge dessa asiatiska hemliga sällskap en röst.

Skulle du säga att är rätt?

Varför var inte JAPAN MED sina pengar för att läka planeten?

BF: Vad hände i mitt fall var att jag ställde en mycket enkel och självklar fråga när jag var på Forbes.

Det japanska folket - som omfattar både offentliga och den privata sektorn - har cirka 8 miljarder dollar till ett värde av tillgångar utomlands.

DW: Åtta biljon dollar?

BF: Ja. Det är i det offentliga register. Du kan gå till finansdepartementet hemsida och siffrorna där.

Enligt FN: s Development Report, behöver du 400 miljarder stoppa miljöförstöringen och 200 miljarder till slut fattigdom.

Så jag säger, "Hej, ni, varför inte du utrota fattigdomen och stoppa miljöförstöring?"

DW: Okej, vänta, vänta.

BF: Det är en no-brainer!

400 miljarder? Är det allt?

DW: 400 miljarder är allt som behövs för att helt stoppa miljöförstöringen? Hur är det möjligt?

BF: Det är en årlig budget. Detta är FN: s Development Report. Du skulle behöva gå igenom sina experter och ta reda på hur de gjorde dessa siffror.

DW: Okej. Men det är public domain.

Så 8000 miljarder är oerhört mycket mer än vad det skulle ta att utrota fattigdomen och stoppa miljöförstöring.

BF: Ja.

JAPANSKA INTÄKTER dräneras från ÅTERUPPBYGGNAD SKULDER

[Wilcock notera: På andra håll, säger Fulford Han fann att en betydande andel av japanska intäkterna höll på att betalas till oljan kabalen - tack vare exploaterande återuppbyggnadskontrakt med höga räntor som undertecknades efter andra världskriget.

Dessa kontrakt var förstärkt med mutor, utpressning, dödshot och mord på japanska regeringen tjänstemän som inte håller.]

90 procent av världens SPARANDE upp av USA: s militära

BF: Den andra saken är att om du tittar på statistiken, du inser att 90 procent av världens sparande var sugs ut ur systemet av den amerikanska militär-industriella komplexet.

DW: Hur du bevisa det?

BF: Jag var en ekonomisk journalist i 25 år. Detta är offentliga register grejer.

DW: Nittio procent av USA: s budget går till militären.

BF: Det finns ett enkelt sätt att kontrollera. Titta bara på USA: s handelsunderskott och jämför med den amerikanska militären budgeten. Du hittar en fantastisk likhet med åren.

DW: (Skrattar)

BF: Det är av den enkla anledningen att militären inte producerar handelsvaror.De var en parasitisk enhet på världsekonomin.

VARFÖR INTE Heal the World och kolonisera RYMDEN?

Det jag sade var helt enkelt: "Titta. ? Varför inte bara sluta betala för denna militära "Jag sade detta till asiater -" och i stället be dem [slut fattigdom och miljöförstöring] och ställ dem att utforska rymden "?

Det är den sortens saker det är bara sunt förnuft.

DW: Okej, Ben, ljudet bara klippa ut på den sista meningen. [Missing innehåll ersattes inom parentes.]

BF: Jag tror att det är sunt förnuft.

DW: Okej.

MORD BESTÄLLNINGAR

BF: Det som hände var att ett mord beställning kom ut för mig.

Den sydkoreanska hemliga polisen informerade den kinesiska att det fanns en för att få mig dödad.

Du kan kontrollera. Min kollega Paul Klebnikov, Moskva byråchef för Forbes Magazine, blev skjuten nio gånger utanför sin lägenhet i Moskva.

Han var fortfarande vid liv när ambulansen kom en timme senare. Han kom till sjukhuset och han sattes på sjukhuset hissen. Hissen stoppades i åtta minuter - och han dog i hissen.

Han undersökte en medlem av samma grupp som jag var.

Han undersökte Boris Berezovskij, en av olja pampar.

Jag undersökte Heizo Takenaka - men de alla går tillbaka till samma kabalen.

DW: Höger.

Kriget mot terrorn var tydligen en FAKE

BF: I vilket fall som helst berättade sydkoreanerna kineserna som ett mord så var ute för mig. Detta var på grund av min offentligt kräver asiaterna att sluta spendera sina besparingar på denna enorma militära maskin.

Du har fått komma ihåg, under det kalla kriget de faktiskt hade denna anti-kommunism ursäkt.

Men var kriget mot terrorn så uppenbart falskt att det bara var löjligt att någon som gör någon seriös forskning eller undersökning.

KINESISKA hemliga sällskapet ger skydd

BF: Jag blev inbjuden att delta i en kinesisk hemligt sällskap som erbjöd mig skydd från detta mord för - och det är hur jag befann mig i denna hemliga värld av ekonomisk makt.

Den grupp som erbjöd mig skydd var den grupp som låg bakom alliansfria nationer.

Det är gränsöverskridande. Om du tänker i termer av länder, som ni inte förstår hur dessa människor fungerar.

De har stora grupper i Kina, i USA och i Europa - både mot och för dem. Det är gränsöverskridande.

Om du tänker i termer av nationalstater, du förstår inte hur dessa grupper fungerar.

KINESISKA KAMPEN FINANSIELLA SLAGET genom att köpa reala tillgångar

I vilket fall som startade en ekonomisk strid. Det fanns många, många offentliga salvor.

År 2006 ville Kina att använda sina dollar att göra något annat än köpa statsobligationer.

De försökte köpa Unocal oljebolaget. Kongressen antog en lag säger att de inte kunde.

Så då tog de sina dollar och de gick till Afrika, Sydamerika och överallt, och började spendera dem på verkliga ting - som gruvor och jordbruksmark och råvaror.

Inte virtuella saker - som fantasi och omöjligt att förstå derivatprodukter, som i grunden con jobb.

DW: Ponzi system. Ja.

Livsmedel och olja ökade priserna med KABAL

Den andra gruppen försökte hämnas genom att trissa upp priserna på livsmedel och olja.

Kom ihåg att det var hungerkravaller i 33 länder vid ett tillfälle.

DW: Ja.

BF: Det var en ekonom på Världsbanken som påpekade det skälet till att folk gick hungriga var att de betalade jordbrukare att odla olja [etanol från majs] istället för mat.

Att sätta stopp för det.

2008 Lehman Chocken var ASIAN motattack

Sedan var det en motattack.

Den [ledare kabalen] fick veta att vi inte längre acceptera dollar tryckta i USA.

Det är vad du känner som Lehman krisen.

76 procent nedgång i JAPANSKA BIL exporten till USA

Du kan kontrollera detta i offentliga register.

Om man tittar på japansk export statistik, från oktober eller november 2008, efter Lehman chock, kommer du att se något som liknar en 76 procent från år till år nedgång i japanska bil exporten till USA.

Detta var den japanska och andra människor säger, "Du kan inte längre använda papper för att köpa grejer från resten av världen. Du måste handla med riktiga saker. "

Naturligtvis var din offentliga låt inte på den här.

DW: Det är där jag tror att folk hjärna kommer att åka fast. Ingen vet offentligt att denna Lehman chocken hade något att göra med Asien.

BF: Ja, jag vet. Det sätt du kan kontrollera det är att titta på export-import statistik efter Lehman chock.

Det andra sättet att kolla det är att titta på Baltic Dry Index. Det är priset på sjöfarten.

90 procent nedgång i priset på FRAKT

Du kommer att se att priset för frakt sjönk 90 procent direkt efter Lehman chock.

BF: Det beror på att fartygen inte längre kommer till USA, full av grejer, och sedan lämnar tomma [med inget annat än värdelösa papper och reverser].

Dessa är olika sätt man kan kontrollera vad jag säger med offentliga registrera information.

DW: Bra. Okej.

NORGE SKYTTE var ett försök att pressa 1,5 biljoner

BF: Komma tillbaka till sprängningen av den underjordiska baser, var denna grupp skärs bort mer och mer på en hög nivå, och de var slut på pengar.

De försökte pressa pengar från olika länder.

De dödade ungdomarna grupp av det styrande partiet i Norge - det var Norge attackerna - eftersom de försökte att pressa den 1,5 biljon dollar oljefond den norska regeringen kontroller.

De sade, "Hej, vi ska döda dig om du inte lämna över pengarna."

DW: [De] bara desperat försöker hitta kontanter.

BF: Ja. De invaderade Libyen att ta över deras oljefält, eftersom libyerna sa till dem: "Vi kommer inte att ge dig olja till dina papper längre."

DW: Hmmm.

Atombomb smugglats in i Japan med 70 kilo marijuana

BF: När det gäller Japan, igen, jag har källor som faktiskt narkotikasmugglare.De har sålt droger i Japan i 70 år.

Dessa CIA-typer. CIA narkotikasmuggling division.

De berättade att en atombomb hade förts in med sin senaste leverans av läkemedel.

Detta var en 70-kilos transport av uppblandat thailändska marijuana som togs in genom Okinawa.

De fann en atombomb blandas med den.

Och naturligtvis med dessa killar, är smugglar narkotika en sak, men smuggla kärnvapen är ett annat.

De berättade för polisen, och de sa. Jag gjorde det offentligt.

De följde bomben så långt som till nordkoreanska medborgare förening högkvarter i Tokyo.

FYRA kärnvapen stulits från ryska ubåten "Kursk"

Jag har oberoende bekräftelse från en Mr Paul Lane, av Pentagons militära underrättelsetjänsten - han var en del av de män som Stare At Goats grupp - att fyra kärnvapen stals från den ryska ubåten Kursk när den sjönk.

Jag tror det var år 2000 eller något.

Det var en av de kärnvapen som smugglades i [Japan].

DW: Stulna av vem då?

BF: Detta är den Odessa gruppen. Den nazistiska gruppen. Den som försökte skapa en fascistisk världsregering - en Fjärde riket.

DW: Okej. Hur fick de till Kursk att få dessa kärnvapen ut?

BF: Jag vet inte de tekniska detaljerna, men de har ubåt baser i olika delar av världen. Jag antar att det var från en av dessa ubåtsbaser.

VARFÖR STÖLD kärnvapen om du kan bygga din egen?

DW: Nästa fråga då skulle vara varför skulle de behöver för att få det från Kursk om de är tillräckligt kraftfulla för att göra sina egna?

BF: Den offentliga kärnladdningar är under stränga säkerhetskrav protokoll. Du kan inte bara ta dem och sedan blåsa upp dem någonstans. Det finns alltför många människor inblandade i befälsordningen.

De försökte att göra det.

Minot Air Force Base händelsen: MISSLYCKADES SMUGGLING FÖRSÖK

Det fanns incidenter där [de goda] knappt slutat en nukleär ...

DW: Höger. Liksom Minot Air Force Base incident.

BF: Ja, exakt.

DW: Soldaterna gjorde ett myteri och skulle inte begå detta "Broken Arrow". Det är vad de kallade det i kod termer.

[Insiders försökte smuggla ut kärnvapen från Minot AFB. Flera av dessa hjältar dog till följd av att stå upp mot denna plan och vägrar att låta kärnvapen som ska stjälas.]

BF: Sådär. Vad de behövde var några kärnvapen som inte var under någon officiell statlig kontroll.

DW: Okej.

JAPANSKA SHIP BORRNING tio kilometer på exakta EPICENTRUM

BF: Det var en japansk borrning skepp kallas Chikuyu Maru som kan borra tio kilometer in i havsbottnen.

De var borrning på exakt epicentrum för jordbävningen.

Vi hade en artikel från januari 17 i en lokaltidning säger att de var borrningen där.

De satte bomben i havsbotten.

Lämna över kontanter - eller Tokyo blir nästa

Detta var ett försök att pressa pengar, genom terror, från den japanska.

DW: Så de varnade Japans att de lägger nuke i [havsbotten] innan de bad om pengar?

BF: Nej, bad de för pengarna efteråt.

DW: Åh, wow.

BF: "Om du inte gör det, nästa är det Mount Fuji."

DW: För människor som inte vet, är Fujiyama precis runt Tokyo, som är den största tätorten i Japan.

BF: Ja. Det stämmer.

DW: Så i princip säger de att de skulle nuke Tokyo, som är hur många miljoner människor? Trettio eller fyrtio miljoner?

BF: trettio miljoner eller så.

DW: Höger. Okej.

Japans premiärminister lämnade över 20 miljarder

BF: ". Oh ja, okej, vi skylt över pengar" Den japanska premiärministern [Naoto] Kan ursprungligen var så feg, han bara sa,

Han lämnade över något liknande ¥ 2000000000000, vilket är cirka 20 miljarder dollar. Och de gav honom en stor muta.

Stora striden utlöstes i Japan för att TA BORT kabalen

De bevis på att detta inte var en naturkatastrof började trava upp.

Resultatet har blivit en strid här i Japan att ta bort dessa personer från kontrollen.

Varför tror du att detta inte var en NATURLIG jordbävning?

DW: Vissa människor kanske inte inser att det finns några bevis för att Fukushima var inte en naturkatastrof. Kan du bara kort beröra ett par punkter som du tycker är de viktigaste?

BF: Om du tittar på den seismiska diagrammet ser du en plötslig explosion.

Det är inte som en naturlig jordbävning, där du har pre-chocker. Det var bara plötsligt enorm, och sedan började det tonar ned.

Underjordisk bas explosioner började också BIG

Det var samma sak med den underjordiska baser.

Om du tittar på ett seismiskt diagram, kommer det att se ut som en stor linje helt plötsligt dyker upp, och sedan en mindre linje efteråt.

Det finns ingen uppbyggd, som du skulle hitta i en naturlig jordbävning.

Plutonium PUT i Fukushima en månad före ATTACK

Det finns gott om bevis.

Guvernören i Fukushima provinsen berättade att de upphävde honom och satte plutonium i reaktor 3.

[Detta var bara] en månad innan tsunamin händelsen.

DW: Bara en månad innan?

BOSTÄDER bolagets aktier sköt upp en månad före ATTACK

Och sedan hade vi ett företag som heter Higashi Nippon House. De gör billiga bostäder i nordöstra Japan.

Deras lager sköt upp under månaden före attacken.

Du måste komma ihåg: Japan har en åldrande och minskande befolkning.

Det är inte meningsfullt för en billig bostadsföretag aktiekurs att gå skjuta upp som att - om inte det var något på gång.

MÖJLIGA kärnvapenattack hotas två dagar innan

Den andra saken är att en grupp av oss spelat in ett samtal mellan Kirk Campbell, som är din vice utrikesminister för Asien, och japanska makten mäklare Ichiro Ozawa - den 9 mars 2011.

I detta samtal frågade Campbell Ozawa inte att dela det styrande partiet och tvinga fram bildandet av en ny regering. [Detta kunde lätt ha resulterat i en förlust av cabal kontrollen över Japan.]

De sade [om han gick med på att hålla det styrande partiet intakt,] de skulle ge honom rätt att zeolit ​​[de ägde] i Fukushima provinsen. Zeolit ​​används för att städa upp radioaktivt avfall.

Detta samtal spelades in den 9 mars - två dagar före tsunamin attack.

Netanyahu hotas PERSONLIGEN ny kärnkraft KATASTROFER

Den andra punkten [kom in från] en man vid namn Takemasa Kawase, en japansk militär underrättelseofficer.

[Han] Därefter berättade att Israels premiärminister Benjamin Netanyahu ringde Japans premiärminister Naoto Kan efter attacken.

[Netanyahu] sade att de skulle orsaka andra nukleära katastrofer runt i Japan om de inte börjar lämna över pengarna.

Den främsta Mossad agent i Japan, förresten, är en man vid namn Michael Green. Han är en otäck arbete, och vi ska ta bort honom från detta land snart.

DW: En fråga, dock.

BF: Ja, men jag vill ...

DW: OK, gå vidare.

Israeliska företaget hade ansvaret för säkerheten vid Fukushima

BF: För att bekräfta vad den här killen sa till mig, avtog jag att läsa - och det fanns ett israeliskt företag som var ansvarig för säkerheten vid den japanska kärnkraftverk.

DW: Oh my gosh!

BF: Så jag var självständigt kunna bekräfta att via andra källor. Detta är allmänt tillgänglig information - som var ansvarig för säkerheten vid Fukushima. Det var ett israeliskt företag.

Gå nu vidare. Vad var din fråga?

Israel är MEDLEM I kabalen?

DW: Först då, tror du att Israel samman med denna kabalen du fortsätter att nämna, på något sätt?

BF: Inte Israel, men en klick på toppen av den israeliska regeringen, ja.

De flesta israeler jag anser vara Chumps eller offer för dessa människor.

Kabalen avsett att offra det israeliska folket

Till exempel kusin Shahen av Iran, bland andra, kom till oss med information som George Bush och hans grupp hade gett tolv neutron bomber till regeringen i Iran.

[Dessa] missiler med neutron bomber på dem.

[På andra håll har Fulford sade dessa missiler var avsedda att användas mot Israel. Den kabalen hoppades att det skulle utlösa ett tredje världskrig, som skulle hjälpa dem att avfolka planeten och skapa större militär kontroll över folket.]

Kom ihåg - neutron bomber dödar människor, men lämnar byggnader intakta.

DW: Ja, det är inte bara förrädiska, det låter galet.

BF: Det är!

Iranier försökt att få bli av med dem - men de vägrades

Iranierna sa "Vi vill inte ha dem." De satte dem vid den irakiska gränsen och bad president Obama att ta bort dem från deras händer.

Obama vägrade att bara lyssna.

[På andra håll har Fulford sade att "Pentagon Vita mössor" har för avsikt att återställa konstitutionella regeringen till USA efter att störta Cabal, och vill behålla den valde presidenten i makt som detta händer.

Jag stöder detta beslut och tycker att det är det bästa draget att göra för att hålla allmänheten lugn som denna händelse äntligen kommer att passera.

Jag skulle vara försiktig med att skylla Obama personligen för detta påstådda beslut att inte ta bort kärnvapen från Iran utan att få ytterligare information först.

Presidenten är den avsedda fall-kille för att dra uppmärksamheten från den cabal konspiratörerna bakom kulisserna. Hans verkliga makt är begränsad.Även om han ville hämta vapen, kan han inte haft något val.

Det kan också ha setts som en fälla - alldeles för farligt att riskera livet på topp personal på vad som kunde lätt ha varit ett självmordsuppdrag].

Skulle de flesta israeler FÖRFASA om de visste SANNINGEN

BF: Okej? Och igen, folk på högre nivå vet att det är sant. Med andra ord skulle de erbjuda människorna i Israel som ett slags ritual offer.

Så israelerna var offer. Många av dem var luras med judiska överlägsenhet diskussion, som egentligen är samma sak som arisk överlägsenhet prata - bara du ersätta Judisk för ariska.

De var Chumps.

De flesta av israelerna vet inte vad som händer, och de skulle bli bestört att höra det. Det handlar om en cabal som är över allt detta.

DW: Och det har ingen religiös tillhörighet.

De förknippas med judendomen / Kristendom / Islam

BF: Jo, de är associerade med Abrahamistic religioner. Låt oss uttrycka det så.

DW: Att gå tillbaka till Babylon, Mesopotamien, hela vägen tillbaka där?

BF: Tja, åtminstone går tillbaka till tiden för Caesars.

RELIGION OCH fascismen

Låt oss komma ihåg ordet "religion." Den etymologi av ordet "religion" är religare på latin, vilket betyder att åter binda.

Vad tror du åter binda det till? En fascio. Vad är en fascio? Det är en bunt av pinnar, men det är också fascism.

Monoteistisk religion kan användas för MASS Mind Control

I värsta fall monoteism - som praktiseras i medeltiden, till exempel - inblandade singular kontroll över allas tankar.

Kom ihåg - under medeltiden, om du inte tror på den officiella katolska läran, då du och hela din familj skulle dödas - eller torteras tills du erkände.

DW: Höger. Det var inkvisitionen.

BF: Jo, yeah!

De är mer SOFISTIKERADE NU - men ändå förlorat slaget

Och det är mycket mer sofistikerad nu.

Fem företag kontrollerar alla stora engelska [talar] medier - inklusive TV, tidningar, radio, Hollywood-studior.

Det är mycket mer sofistikerad nu. De försöker få alla att tänka på samma sätt - och de är att förlora [slaget].

9 / 11, berättelsen där, var bara så full av hål och motsägelser att de förlorar en betydande del av sin hjärntvättade publik - inklusive mig själv, eftersom jag var en hög nivå brainwashee.

PENTAGON sprängde underjordiska baser MOT FOLKMORD

BF: I varje fall vad som hände var att det fanns en grupp inom Pentagon och byråer och grejer som insåg att denna plan var galen.

De visste att planen att döda 90 procent av mänskligheten var fel.

De blåste sedan upp den underjordiska baser eliten skulle använda för att gömma sig i när de utförde sina kärnvapenkatastrof.

DW: Okej. Jag vill komma tillbaka till det, för det är en riktigt central punkt.

Det finns en fråga jag vill fråga dig innan vi kommer till det, eftersom det är slutsatsen av diskussionen.

Varför behöver kabalen att stjäla pengar?

Varför de här killarna behöver pengar? Om de har så mycket infrastruktur, så många tillgångar, och massiv politisk makt, varför kan de inte bara naket utöva makt ... flytta män runt, flytta ammunition runt?

Varför behöver de pengar? Varför är de som går runt som en knarkare efter en fix?

Varför kommer de att alla dessa olika länder och försöker att lura pengar på dem? Varför kan de inte skriva ut bara dollar och tjäna mer pengar?

BF: Eftersom människor inte acceptera deras dollar världen över.

Du måste komma ihåg det finns 800 amerikanska militärbaser runtom i världen.

Om de inte kan göra lönelistan för de här killarna, de kommer att marschera från sina baser med matskålar i sina händer, tigger mat.

Asiaterna Skär av penningmängden för att WALL STREET

BF: De är att vara avskuren från sin olja från sina andra resurser. Det var deras akilleshäl - kontrollen av pengarna.

Deras privata armé var självfinansierande. De hade sina egna industrier och sin egen inkomst.

Den amerikanska armén är beroende på Wall Street finansiering. Det är därför de var beroende av ytterst kineserna och asiater, som var finansiering Wall Street.

Du kan vara bra killar IGEN

Det är därför jag sa till Pentagon killarna: "Du kan ha en framtid Starship Enterprise, utforska universum och allt sånt. Bara arbeta med oss.

"Vi kommer inte att avbryta er. Du kommer inte att sluta som Sovjetunionen, där du har en general som nu plötsligt tvingas att köra taxi i London.

"Du kan vara de goda igen."

Många av dem sa: "Hej, jag tror det är en bra idé. Vi vill vara hjältar igen. Vi vill inte vara the bad guys ".

ALDRIG teknik, inklusive ANTIGRAV OCH "Stargates"

DW: Du säger att de har undertryckt teknik som kan föra oss in i Starship Enterprise verkligheten.

[Tidigare hade Fulford sagt provocerande saker på sin betalade blogg, enligt följande:
http://www.divinecosmos.com/start-here/davids-blog/807-fulford-inte ...

En tredje grupp baserad i USA militära underrättelsetjänsten anläggning föreslår en 5-årig svärd till plogbillar omvandling av Pentagon.

Denna grupp har potential att utveckla den över 6000 patent som hittills varit undertryckt för "nationell säkerhet" skäl.

En teknik de har är anti-gravitation. Detta skulle göra bilar föråldrade och ger vägar att omvandlas till trädgårdar.

De hävdar att styra teknik som möjliggör skapandet av portaler till andra dimensioner.

De hävdar (vi har inte sett bevis men har hört detta från många trovärdiga ögonvittnen) att många så kallade underjordiska baser runt om i världen är faktiskt sådana portaler.

Förhoppningsvis kommer vi snart att kunna se om detta är sant. Om så konsekvenserna är mer än häpnadsväckande.]

5135 UPPFINNINGAR har klassificerats

BF: Jag vet inte om [de Starship Enterprise är en verklighet].

Men, kan vi bekräfta, enligt American Academy of Sciences, att mer än sex tusen patent har undertryckt för så kallade "säkerhet" eller "den allmänna säkerheten" skäl.

[DW: ". Fältet Källa Investigations" Detta datapunkt i min nya bok The Federation of American Scientists avslöjade att 5135 uppfinningar hade klassificerats vid utgången av räkenskapsåret 2010.

Bland andra chockerande avslöjanden, vet vi nu att någon makt system som är mer än 70-80 procent effektivare på att omvandla energi automatiskt kommer att förklaras klassificeras.]

Några av dessa [patent] förmodligen måste undertryckas. Vi vill inte att alla ska ha en bakgård nuke, till exempel.

DW: Visst.

BF: Men en hel del av dem, jag höra, var bara fortsatte [klassificeras] eftersom dessa människor agerade som hundar i krubban. De ville bara eliten ha det.

MÅNGA UFO: n är falska

Så min uppfattning är att till exempel en hel del av så kallade UFO: n är bara sofistikerade jordbaserade hemliga flygplan som inte är tillgängliga för allmänheten i stort.

DW: Jag skulle hålla med om det. Ja.

ALIEN kidnappningar kan vara från "PLFs", ägd av kabalen

[I "dolda sanningen, förbjuden kunskap," Dr Steven Greer i Disclosure Project visar övertygande insider vittnesbörd om att UFO-kidnappningar utförs av så kallade PLFs eller Programmerbar livsformer, som ägs av kabalen.

Det finns inga rapporter om "främmande bortförande" före 1960-talets början med den ökända Betty och Barney Hill fallet. Detta verkar vara när PLF tekniken först fulländat och tas i bruk.

ALLA ET KONTAKTER på 1950-talet var med POSITIVA MÄNNISKOR

[Under hela 1950-talet fanns det omfattande rapporter om människor som har direkt kontakt med välvilliga människor som ser utomjordingar som berättade om en kommande guldålder.

Dessa utomjordingar verkar vara samma personer som dök upp i forntida civilisationer runt om i världen och var märkt som "gudar" eller "änglar".

Många av dessa 1950-talets kontakter skett i USA och Kanada och har studerats och sammanställts av Wilbert B. Smith - en kanadensiska regeringen arbetstagare med klassificerade clearance.

En helt separat uppsättning av positiva kontakter skett i Italien, och var föremål för TV-dokumentären "The Friendship Case", där viktiga förstahands vittnen bröt sin tystnad och talade om de händelser de upplevt.

http://www.divinecosmos.com/start-here/davids-blog/956-">En hel del värdefull information om både USA / Kanada och italienska kontakter finns i "1950-talet mänskliga utomjordingar förbereder oss för Golden Age" på http://www.divinecosmos.com/start-here/davids-blog/956- 1950-ETS.

Biologiska robotar används för att bekämpa det positiva utomjordingar med rädsla

[Den utveckling och genomförande av PLF-tekniken verkar ha varit en direkt Counter-Strike som cabal mot den positiva kontakter av 1950-talet.

Greer kontakter bekräftade PLF tekniken förvärvats från ETS - och involverar avancerade kloning principer för att skapa en "biologisk robot".

Uppenbarligen är ett mänskligt foster vuxit i en artificiell miljö, och utan trycket från livmodern, behåller fostrets proportioner och funktioner - inklusive stora ögon, stort huvud och tunna kropp - på i vuxen ålder.
Fortsatt i del 2.

Visningar: 68

Den här diskussionen är stängd för fler inlägg.

© 2017   Created by Stefan Uhlén.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor