Denna dimension ligger mig varmt om hjärtat...
Änglarnas sfär , Änglarnas ö...

Hur hamnade du där?

Har du varit där?berätta och beskriv vad du upplevde ..
dela gärna med dig av den resan...

Har du haft änglamöten, förnimmat dem?
Kanske jobbat med dem
helas av dem?

Hur upplevs de?
Fakta o frågor om änglar..Här är platsen för det..:)

Visningar: 716

Inlägg i den här diskussionen

Tack Maria för bilden av ängeln !

jaa jag visste att det var min skyddsängel.

En del här talar om t ex ängeln  Gabriel, Raphael, Michael med flera....så jag tänkte...  finns det kanske någon ängel i vitt med glittrande silver som heter något ? Tänkte på namnet....??

Jag önskar dig en fin helg Maria! Ha det jätte bra!

Kraam       Din Vän    Ninni

Vet man i just vilken dimension Änglarna tillhör ? 

Är det den 4:e ??

Jag har läst att änglarna finns på olika högre dimensioner, beroende på vilken uppgift de har i Skapelsen.

Det finns landskapsänglar, skyddsänglar, Ärkeänglar och änglar som inspirerar musiker och konstnärer att skapa fin musik och vackra målningar.

Det finns också änglar som hjälper till att hela sjukdomar om man är tillräckligt sensitiv och mottaglig för ängelns helande strålar vid sjukbädden.

Det finns många olika änglar, på olika nivåer, men alla samarbetar och är ETT med varandra.

Maria♥

TACK  Maria för din kunskap om änglar som du ger oss!

En gång när jag cyklade fort till arbetet sa en skyddsängel till mig: Sakta farten det kommer en bil från höger !  Jag saktade farten ( höll på att komma försent till jobbet) Tur var det för en bit längre fram kom det en bil från höger med hög hastighet och jag tvärbromsade. Allt gick väl tack vare min skyddsängel. Jag såg ingen ängel, hörde rösten inom mig liksom.

På natten har jag ju sett en vit ängel med silver  långt efter den händelsen.

När jag spelar gitarr eller piano kan jag ibland känna att det finns änglar bredvid, men jag ser dem inte. Men det känns....

Vad är landskapsänglar ??

Kramar till alla som läser detta o gillar änglar                 Ninni

TACK för den fina berättelsen om din skyddsängel Ninni♥

Du frågar om vad landskapsänglar är.

Här ser du en Deva som har en liten del av ett landskap som sin uppgift att ta hand om.

Nere bland träden, blommorna och gräset finns naturväsen, som formar trädens blad och blommor i enlighet med Devans vägledning.

Deras sätt att kommunisera sker utan ord, mera som färger och mönster.

Precis som du känner Ninni, när du spelar gitarr eller piano, så upplever jag deras närvaro när jag skriver på min saga eller är ute i naturen.

Ha det fint

Kram Maria♥ ♥ ♥

Vilken underbar historia Ninni, tänk om alla vågade lyssna på den inre rösten från våra änglar...

TACK Maria,

för det fina Svaret !

RSS

© 2017   Created by Stefan Uhlén.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor