Viktigt om nätverkets framtid! Snälla: läs och kommentera. Tack!

Uppdatering 20130821 finner du här:  http://varnyavarld.ning.com/profiles/blogs/natverkets-framtid-uppda...

Årets faktura för betalningen av vårt nätverket har nu ramlat in i min inbox och jag funderar på vad jag ska göra med den. Jag behöver din hjälp för att ta ett beslut. 

Vi har nu drivit detta nätverk i snart fem år och det har varit fantastiskt på oräkneliga sätt. Så många magiska möten, så mycket kärlek och glädje!! Ett enormt uppvaknande som många av oss gått igenom tillsammans. Samtidigt så är inget beständigt och allt måste förändras och förnyas. 

"Den nya människan vaknar", eller som nätverket först hette: "Den nya jorden vaknar" skapades med intentionen att sprida information och ljus om den nya värld som nu vaknat upp inför våra ögon och som vi själva skapat och fortsätter att skapa tillsammans med Gaia. Det handlade om vårt kollektiva uppvaknande. För mig personligen så känner jag att jag gjort det jag ville göra med nätverket och jag känner/ser inte vägen framåt för nätverket längre. Min energi och mitt fokus går alltmer åt annat håll. 

Är det dags att lägga ner och säga att uppgiften är avklarad?  

Ska sidan göras om helt med en helt ny inriktning? I så fall, vem vilka vill driva sidan vidare?  Och hur ska den nya inriktningen se ut?

Öppna hjärtat och låt mig veta vad du tycker och känner. Vi måste ta ett beslut ganska så snart, så jag är oändligt tacksam för din input i dessa nya och snabbt förändrande tider.

Och du/ni som känner att du/ni vill ta över eller leda oss vidare, jag lovar att coacha och supporta på vägen så länge det behövs. Jag skulle vara överlycklig om någon/några steg fram och förde detta vidare, men om så inte är fallet så är det som det ska vara det med.  

Tack, tack, tack för din hjälp och input - nätverket behöver dig!

Namaste,

Ann-Charlotte Stewart

nätverkets grundare

Visningar: 1089

Gör ett inlägg på det här

Inlägg i den här diskussionen

Kära Barbro, nätverket kommer att drivas vidare under ledning av Stefan Uhlén, så du kan lugnt fortsätta att vara kvar ett tag till. Inget går förlorat.   Jag är så glad att ha fått lära känna dig lite grann genom åren. Det har varit många fina stunder att minnas i hjärtat. Ett jättetack för den tid som varit och vem vet, kanske våra vägar korsas längre fram.  Stooor kram till dig.  <3 <3 <3 

Klart våra vägar möts igen!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Alla utvecklas på olika sätt som individer, därav kanske den möjliga stagnationen.

finns alternativ till ning, avancerat wordpress med facebook tema. Billigare årsutgift helt enkelt. Viss investeringskostnad får man räkna med så som t ex domännamn.

Som jag ser det har nätverket varit i sin kokong period. Allt har sina naturliga faser av metamorfos, så också vi.  Men nu sker det förändring. Stefan Uhlén har stigit fram och tar över nätverket efter mig och det känns superbra. Jag är så tacksam och glad för detta. Verkligen en skänk från ovan som kommer att innebära en hel del och stora förändringar.  Mer om detta alldeles snart.  <3

Jättekul att Stefan tar över! Men hur blir det med betalning nu då?

Ja, visst är det toppen, Carin. Jag är så glad att allt löst sig så perfekt.  Jag har själv tagit hand om den innestående månadens betalning, så att allt är grönt inför transfern av nätverket.  Stefan kommer sedan att arrangera insamlingar två gånger per år. Mer info kommer snart.  Tack för din omtanke!  <3

Härligt! <3

Har själv känt att det är viktigast att agera utåt i olika sammanhang, därför är jag sällan här.  Läste att  Stefan Uhlén tar över och det blir säkert jättebra.  Denna resurs kan fortfarande tillföra för nya människor som söker.  Själv fungerar jag så att jag i små nätverk för mycket djup dialog, ofta spekulativ så att det är bra att det inte ligger öppet sökbart, och sedan agerar jag bland inte lika insatta personer i många olika sammanhang.

Leif, kära solbroder, jag har uppskattat din närvaro, ditt klokskap och din vänskap både här inne på nätverket och IRL. Och vi har knappt börjat. Vi ses längre neråt vägen.  Tack för precis allt!  Kärlek :)

Det är helt ömsesidigt.   Tack för precis allt!  Kärlek :)

RSS

© 2017   Created by Stefan Uhlén.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor