Känner du det med? Det ligger i luften. Återförenandet med vår tvillingsjäl.

Vad betyder tvillingsjäl för dig? Känner du nåt särskilt just i denna tid?

Vad är en tvillingsjäl för dig?  Berätta!  <3

Visningar: 1299

Gör ett inlägg på det här

Inlägg i den här diskussionen

Att hitta sin tvillingsjäl är lite som att ge sig ut på en fantastisk fisketur-innan man ger sig ut kan man komponera att knyta en vacker fluga för attraktionens skull-med olika bländande färger-sen går man ut i naturen- när man ser ett violett skimmer då har man hittat rätt ställe-där dansar regnbågslaxarna ystert i solen sken-man kan antingen andvända sjunklina eller torrlina-finns sjunklina med sinking tip-den går på djupet med spetsen först-mjauu-sen har vi torrlinan som ligger vid ytan å visar upp den vackert knutna torrflugan-när omständigheterna är dom exakt rätta då kommer hugget-känslan sprider sig genom spöet-ut i kroppen och ända in i själen-sen börjar kampen-man låter regnbågslaxen rusa ett par gången -sen för man den i hamn mycket försiktigt-när den väl är framme så tar man varsamt av kroken -smeker den över den stjärnbeströdda ryggen-och låter den vara i sitt rätta element igen-fri men ända med känslan av ett fantastisk möte för evigt i nuet-återförenandet av den naturliga kärleken

♥♥♥♥♥♥

Ja det är dags och det är nära. Är ju ingen vanlig tid vi lever i så fler än någonsin finns samtidigt på vår kära moder jord. Villkorslös kärlek leder till förening och är till stor hjälp för skiftet och den nya jorden vi skapar. Välsignat är återförenandet, vägledd av källan & kommer ske med gudomlig timing. Allt är som det ska -   Kram ♥

Denna gavs till mej med siffror 144 och den känns igen. Var även andra siffror med som tala till mej :)

The Stages of Twin Flame Relationships

http://www.youtube.com/watch?v=3aIV5okbDZQ&feature=relmfu   speltid 7,23 ja vad blir det :)

Denna var informativ och kan nog stämma :). Kort utdrag från länken nedan

One Galaxy Monad contains Soul Groups for each Solar System, which contains 144,000 Monads. Each of these Monads in the ‘Soul Group’ contains a total of 144 individuals. Each Monad contains the Essence of 12 branches of ‘Oversoul Souls’ and each ‘Oversoul Soul’ is broken down into 6 sets of Twin Souls or Flames. Upon the final descent into matter, each of the 6 sets made the final and very painful separation into male and female Twin Souls or Flames. You and your Twin Soul or Twin Flame together are one of these pairs of 6 in your primary Soul Mate Group. The other 5 sets of Twins in your primary Soul Mate Group are known as your ‘near Twins.’ Since each Monad contains 144 individuals in total, the other 132 outside of your primary Soul Mate Group in your Monad are your secondary Soul Mates

http://innerworld-2012-awakening.com/the-awakened-collective/group-...

kram ♥

Stämmer för mig, Janne raring. Tack för att du delade. 

Intressant frågeställning. För mig är tvillingsjäl en del av mig eller jag är en del av tvillingsjälen. Jag vet inte om vi är inkarnerade på samma ställe vid samma tillfälle men jag tror i allafall att det i dessa tider är dags för en återförening. Frågan är om återföreningen är med tvillingsjälen eller om det är med en förutbestämd själdsfrände?

Underbart - helt enkelt! Jag har hittat min eteriska tvillingsjäl och tvillingflamma - otroligt glad är jag för det - total kärlek...! Just att finna att vi är multidimensionella är otroligt WOW! 

Åhh lyckliga Du. Lyckliga Ni!! Jag kan känna hur det känns. Minnas hur det känns. Jag känner att Han är i närheten. Jag förbereder mig själv, min bostad, hela min verklighet på att Han ska komma snart. När han kommer vill jag att han ska känna sig så hemma att han aldrig mer vill lämna mig.  Samtidigt vet jag att han har viktiga uppdrag att arbeta med på denna planet, precis som jag, så jag kommer aldrig att försöka övertyga honom om att stanna. Vi kommer att verka på skilda håll framöver med, men det kommer att vara helt annorlunda efter vi har återförenats.  Både han och jag vet att vi hör ihop och att det alltid varit så, vi var vara tvungna att verka i skilda dimensioner ett tag, men nu smälter snart våra verkligheter samman i den materiella världen igen. Som jag har längtat...  aaaahhh...

http://www.youtube.com/watch?v=8hQFWVUtP5o&feature=list_other&a...

Min tacksamhet är enorm...och det hela är obeskrivbart härligt på flera sätt...De väntar på oss  - älskar oss hela tiden precis som vi är...

...Gränslös Kärlek...!!!

ps vilka underbara bilder...TACK

birdie_image001.jpg (478×375)

RSS

© 2018   Created by Stefan Uhlén.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor