Öppna hjärtat (56)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

alternativ till ning

Hej ljusvänner, jag har hittat ett kostnadsfritt alternativ till ning, ifall någon av er vill driva nätverket vidare: http://invisionfree.c

Startad av Eva Fidjeland

1 Aug 19, 2013
Inlägg av Hanuah admin

Message from Agartha – Inner Earth- Pi – Time has come

Message from Agartha – Inner Earth- Pi – Time has come By annamerkaba on August 3, 2013 • ( 0 ) We are Agarthians and we greet you this d…

Startad av Hanuah admin

1 Aug 4, 2013
Inlägg av Ann-Charlotte Stewart

The Sphinx speaks losing your reliance upon others

As long as you rely upon other beings to change the world, to make changes for you and to carry you into the new reality, the new reality w…

Startad av Hanuah admin

0 Jul 7, 2013

News From The Ascended Masters

The Sphinx speaks, why the dark cabal is still in control and not worried about lightworkers A subject many will have to think about as you…

Startad av Hanuah admin

1 Jun 27, 2013

Funderingar från en nyvaken

43 år, mitt i livet och inser att man vet verkligen ingenting. Ha, ha ganska komiskt faktiskt. Tidernas största aprilskämt. Samtidigt blir…

Startad av Love Tellus

12 Jun 6, 2013
Inlägg av Love Tellus

Skoltvånget och skolans uppbyggnad förstörde min potentiella utveckling.

I det egentliga, så har jag spederat ca 80 % utav min livstid, på att gå till en lokal, 5 dagar i veckan, och suttit i den här lokalen och…

Startad av Christelle Cookie Emonide

23 Jun 6, 2013
Inlägg av Roland

Hjälp med min enkätstudie angående speciella sexuella upplevelser...

Hej allihop! Jag söker personer som vill delta i min enkätstudie (nedanför) angående speciella/transcendenta/spirituella upplevelser under…

Startad av Carina Wahlsten

0 Jun 5, 2013

Förstår ni att fysiskt mediumskap finns?

Här är en intervju med Alan Crossley som berättar som sina erfarenheter med Helen Duncan och Alec Harris. http://www.youtube.com/watch?v=Zu

Startad av Magnus Ossiansson

4 Maj 29, 2013
Inlägg av Magnus Ossiansson

Hur hanterar ni sorg?

Har nyligen drabbats av sorg när två personer i mitt liv dog inom två dygn. Hur ser ni på sorg å har ni några råd hur man möter å hjälper s…

Startad av Annelie Ljus syster

12 Maj 21, 2013
Inlägg av marja

Menstruation, vilken sinnesstämning är det tid för?

Jag har länge undrat om menstruationen, och vad dess djupa innerbörd skulle kunna vara.  Man hittar ju bara fysiska förklaringar om t.ex hu…

Startad av Christelle Cookie Emonide

7 Apr 2, 2013

RSS

© 2017   Created by Stefan Uhlén.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor