Öppna hjärtat (56)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Behöver er hjälp och råd!

Hej allihopa <3  Jag är en student som pluggar handel andra ring nu. 19 år gammal fyller 20 i mars.  jag har alltid varit vilse med att…

Startad av Tisha khan

6 Feb 5, 2015
Inlägg av Maria Ljusalv♥

Tvillingsjälarnas återförenande

Känner du det med? Det ligger i luften. Återförenandet med vår tvillingsjäl. Vad betyder tvillingsjäl för dig? Känner du nåt särskilt just…

Startad av Ann-Charlotte Stewart

22 Jan 8, 2015
Inlägg av Lisa LW

Goda nyheter

Hej, för ett bra tag sedan bojkottade jag Aftonbladet/Expressen åh liknande tidningar för det var hemska nyheter överallt. Men jag saknar o…

Startad av Starlight

35 Jan 1, 2015
Inlägg av Lisa LW

andeväsen

Jag råkade ut för en mycket märklig händelse 12 september förra året. När jag precis stängt dörren till min nya bostad hörde jag orden: "Du…

Startad av Dagmar E. Ros

29 Jan 1, 2015
Inlägg av Lisa LW

Andligt uppvaknad men sövd av mediciner

Hej, Jag har en flickvän med diagnosen Bipolär, som vill bli medicinfri. Problemet är då hon trappar ned, och sedan helt tar bort all medic…

Startad av Roland

33 Okt 2, 2014
Inlägg av anette henning

Kesher foundation vill hjälpa Japan

Kesher fundation som håller på med ny teknologi har sträckt ut sin hand för att hjälpa bönderna att få rent odlingsmarken. http://keshefoun…

Startad av Maria S

1 Maj 14, 2014
Inlägg av Gahella

Arbetslösa änglar söker uppdrag

Mina änglar, som jag dagligen ber att hjälpa mig på alla möjliga sätt, har just kommit till mig och bett mig berätta att Änglar kan bara h…

14 Maj 12, 2014
Inlägg av Ann-Charlotte Stewart

Poesi

In a fantazy of mine, i spend time with friends of mine, drinking red whine, waiting for his sign! The miracle it came, the miracle it stay…

Startad av Kristian Nilsson

0 Nov 7, 2013

Kort samråd om förändringar på sajten

I samband med överlåtelsen kommer några nödvändiga förändringar att genomföras på sajten. Detta är ett kort samråd med aktiva medlemmar som…

Startad av Stefan Uhlén

24 Sep 10, 2013
Inlägg av Gahella

Viktigt om nätverkets framtid! Snälla: läs och kommentera. Tack!

Uppdatering 20130821 finner du här:  http://varnyavarld.ning.com/profiles/blogs/natverkets-framtid-uppdatering Årets faktura för betalnin…

52 Sep 4, 2013
Inlägg av Leif Erlingsson

RSS

© 2017   Created by Stefan Uhlén.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor